Adres e-mail szkoły: lo47@eduwarszawa.pl
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Sukces naszych uczniów w SIGG

Sukces naszych uczniów w SIGG

GRATULUJEMY!!!

Uczniowie klasy 3a tworzący zespół Brainless Investmens Franciszek Kacprzak oraz Igor Odolak zajęli XI miejsce wśród 26 finałowych zespołów 20 edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej.

 Gra składała się z dwóch etapów i dogrywki oraz rozgrywki finałowej, która miała miejsce 26 kwietnia na Sali Notowań GPW w Warszawie.

Po pierwszym etapie nasi chłopcy zajęli 1 miejsce wśród zespołów województwa mazowieckiego i 3 miejsce w kraju. Niestety, to jest giełda, ale walka trwała do końca!!!

Szkolna Internetowa Gra Giełdowa (SIGG) to projekt edukacyjny, składający się z gry inwestycyjnej i nauki przy pomocy platformy edukacyjnej. Uczestnikami są 2-4 osobowe zespoły inwestujące pod opieką nauczycieli. Każdy zespół dysponuje jednym rachunkiem inwestycyjnym i określoną kwotą wirtualnych pieniędzy. Uczestnicy korzystali ponadto z platformy edukacyjnej, gdzie mogli zdobywać potrzebną wiedzę na temat inwestowania oraz notowanych instrumentów.

Organizatorami projektu są Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Fundacja GPW oraz Partner Strategiczny Fundacja im. Lesława A. Pagi. Partnerami konkursu są: Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska, Santander Biuro Maklerskie, Santander Leasing, KDPW oraz Warszawski Instytut Bankowości. Patronat honorowy objęły: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Edukacji i Nauki, Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Patronami medialnymi są: Rzeczpospolita, Parkiet oraz Kurier Nauczycielski.

Data dodania: 2022-04-28 21:12:09
Data edycji: 2022-04-28 21:15:08
Ilość wyświetleń: 886

Nasi Partnerzy

„Idziesz przez świat i światu dajesz kształt przez Twoje czyny”

Stanisław Wyspiański, „Powrót Odysa””
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej