Adres e-mail szkoły: lo47@eduwarszawa.pl
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Szkolne Debaty Oksfordzkie 2012

Szkolne Debaty Oksfordzkie 2012

VIII Edycja Szkolnych Debat Oksfordzkich

20 czerwca 2012 r., tradycyjnie dla klas drugich, odbyła się w naszej szkole VIII Edycja Szkolnych Debat Oksfordzkich. W oratorskie szranki stanęły przeciwko sobie: klasy 2B i 2E oraz 2F i 2C.

Pierwsza para spierała się na temat, czy Ukraina powinna (nie powinna) zostać członkiem Unii Europejskiej. Pozostałe dwie drużyny próbowały przekonać publiczność i jury, że przywrócenie Stoczni Gdańskiej nazwy im. Włodzimierza Lenina jest dobrym (nie jest dobrym) pomysłem.

 Jury oceniało zespoły według następujących kryteriów:
1. Zgodność wypowiedzi z tematem (0-2 pkt.)
2. Trafność i skuteczność argumentów (0-2 pkt.)
3. Styl, kultura wystąpienia - strój, sposób zwracania się do przeciwników, okazywanie szacunku rozmówcom, mowa ciała, dobór słownictwa (0-2 pkt.)
4. Poprawność językowa (0-2 pkt.)

Do finału przeszły klasy 2E i 2F. Tym razem kwestią sporną było, czy należy wyburzać historyczną zabudowę Warszawy w celu wznoszenia nowoczesnych obiektów.
Mistrzami VIII Edycji Szkolnych Debat Oksfordzkich została drużyna klasy 2f, której wystąpienie wyróżniało się między innymi trafnymi argumentami, wysoką kulturą osobistą, spokojnymi, rzeczowymi odpowiedziami oraz komunikacją niewerbalną adekwatną do stylu wypowiedzi.
Zwycięzcy, wicemistrzowie oraz pozostali uczestnicy zdobyli liczne nagrody i otrzymali pamiątkowe dyplomy.
Kolejna edycja już za rok:).

 

Dodała: Joanna Pudzianowska

Data dodania: 2021-07-25 11:17:47
Data edycji: 2021-07-25 11:20:00
Ilość wyświetleń: 386

Nasi Partnerzy

„Idziesz przez świat i światu dajesz kształt przez Twoje czyny”

Stanisław Wyspiański, „Powrót Odysa””
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej