Adres e-mail szkoły: lo47@eduwarszawa.pl
Deklaracja dostępności
Reset

Wycieczka na Mierzeję Wiślaną i do Trójmiasta

W dniach 28 – 30.09 klasy 2c i 2b wybrały się na wycieczkę na Mierzeję Wiślaną i do Trójmiasta.

Pierwszego dnia wycieczki zwiedzaliśmy Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich , rzuciliśmy okiem na świeżo oddany do użytku przekop Mierzei oraz podziwialiśmy widoki z latarni w Krynicy Morskiej.

Następnego dnia wybraliśmy się do Gdańska i Sopotu. Podczas spaceru z przewodnikiem zobaczyliśmy m.in. Złotą Bramę, Długi Targ, Fontannę Neptuna, Dwór Artusa, Zieloną Bramę, Żurawia, Bramę Mariacką, podziwialiśmy wnętrza Bazyliki Mariackiej – jednego z największych ceglanych kościołów na świecie. Ogromne wrażenie zrobiło na nas nowoczesne, multimedialne i interaktywne Muzeum II Wojny Światowej. Ostatnim akcentem tego dnia był spacer na słonecznym molo w Sopocie, czyli 1,5 kilometrową trasą z cudownym widokiem na pełne morze.

Trzeciego dnia wycieczki zwiedzaliśmy z pokładu statku Port Gdynia oraz podziwialiśmy bioróżnorodność ekosystemów wodnych świata w Akwarium Gdyńskim.

Data dodania: 2022-10-16 20:44:15
Data edycji: 2022-10-16 20:57:28
Ilość wyświetleń: 631

Nasi Partnerzy

„Idziesz przez świat i światu dajesz kształt przez Twoje czyny”

Stanisław Wyspiański, „Powrót Odysa””